Serijo
intervencij v svetlobnih oglaševalskih vitrinah
(citylight) smo tokrat zaupali Andreju Štularju.
Postavitve funkcionirajo kot unikatni avtorski
(anti)oglasi, ki jih je Štular oblikoval v skladu
z lastno ustvarjalno poetiko. Notranje strani
oglaševalskih vitrin so zasnovane z mislijo na
negacijo njihove osnovne funkcije: zahtevajo
namreč gledalčev angažma, njegovo neposredno
bližino, saj je njihova vsebina vidna zgolj skozi
manjše kukalo. Likovna dela, skrita v vitrinah,
tvori niz montaž oziroma kolažev v mešani tehniki,
ki združujejo tekst in podobo: njuno součinkovanje
prinaša poetične, mestoma tudi ironične poudarke,
ki v značilni avtorjevi maniri prevprašujejo
kondicijo sodobnega sveta. Kot pravi avtor, gre
pri likovnih delih za svojevrsten »pogled v
misli, preden se artikulirajo, pogled v
naključne podobe, ki se še niso osamosvojile«.
ANDREJ ŠTULAR vse
od sredine 80. let ustvarja na področju
ilustracije, kiparstva, oblikovanja lutk in
scenografije, stripa, slikarstva, fotografije in
filma. Je član kolektiva Strip Core in lutkovnega
gledališča Nebo. Izdal je štiri samostojne
stripovske albume: Lustri, Kompost, Živa sem!
in Bežimo, svet se podira iz zbirke Zverinice
iz Rezije v stripu. Stripe pogosto objavlja
v reviji Stripburger in njenih antologijah. Poleg
izvedbe več odrskih in razstavnih projektov je v
preteklih letih nastopil tudi na številnih
mednarodnih festivalih stripa. Pri svojem delu se
ukvarja z različnimi sferami domačijske
psihopatologije kot tudi z univerzalnejšimi
temami, ki prevprašujejo človekovo bit, njegovo
identiteto oziroma položaj v ustroju sodobnega
sveta.