LOKACIJE:
AP
Bavarski dvor, AP Nasproti glavne avtobusne
postaje, AP nasproti glavne
avtobusne postaje, AP Klinični center, AP
Tobačna, AP Aškerčeva, AP Mirje, AP
Kolizej, Vegova - Pizzerija Foculus – uvoz,
AP Gospodarsko razstavišče, AP
Stara cerkev
Serijo intervencij v
svetlobnih oglaševalskih vitrinah (citylight)
smo tokrat zaupali Andreju Štularju.
Postavitve funkcionirajo kot unikatni avtorski
(anti)oglasi, ki jih je Štular oblikoval v
skladu z lastno ustvarjalno poetiko. Notranje
strani oglaševalskih vitrin so zasnovane z
mislijo na negacijo njihove osnovne funkcije:
zahtevajo namreč gledalčev angažma, njegovo
neposredno bližino, saj je njihova vsebina
vidna zgolj skozi manjše kukalo. Likovna dela,
skrita v vitrinah, tvori niz montaž oziroma
kolažev v mešani tehniki, ki združujejo tekst
in podobo: njuno součinkovanje prinaša
poetične, mestoma tudi ironične poudarke, ki v
značilni avtorjevi maniri prevprašujejo
kondicijo sodobnega sveta. Kot pravi avtor,
gre pri likovnih delih za svojevrsten »pogled
v misli, preden se artikulirajo, pogled v
naključne podobe, ki se še niso osamosvojile«.
ANDREJ
ŠTULAR vse od sredine 80. let
ustvarja na področju ilustracije, kiparstva,
oblikovanja lutk in scenografije, stripa,
slikarstva, fotografije in filma. Je član
kolektiva Strip Core in lutkovnega gledališča
Nebo. Izdal je štiri samostojne stripovske
albume: Lustri, Kompost, Živa sem! in Bežimo,
svet se podira iz zbirke Zverinice iz
Rezije v stripu. Stripe pogosto objavlja v
reviji Stripburger in njenih antologijah. Poleg
izvedbe več odrskih in razstavnih projektov je v
preteklih letih nastopil tudi na številnih
mednarodnih festivalih stripa. Pri svojem delu
se ukvarja z različnimi sferami domačijske
psihopatologije kot tudi z univerzalnejšimi
temami, ki prevprašujejo človekovo bit, njegovo
identiteto oziroma položaj v ustroju sodobnega
sveta.