»Temeljno vsebinsko izhodišče je film
Charlia Chaplina Moderni časi, lucidna in nekoliko
romantična kritika fordističnih načel proizvodnje,
ki ilustrira kapitalistično težnjo po mehanizaciji v
imenu povečanja učinkovitosti ter dobička.
Mehaničnost delavca za tekočim trakom pronica tudi v
performans in se pri tem spoji z izročilom ruskega
avantgardnega gledališča, predvsem s principi
Vsevoloda Meyerholda, ki je v futurističnem zagonu
napredek sprejel in ga povezal s svojim gledališkim
kredom - igralci so gibe izvajali z mehanično
natančnostjo v skupinski sinhroniji, ki je
osmišljala njihovo individualno vlogo. Postali so
kolesje v kompleksnem mizanscenskem stroju.« (Žiga
Dobnikar)
Tine Grgurevič
(1983) je končal podiplomski študij iz jazz klavirja
na glasbeni akademiji v Amsterdamu (2010). Med
podiplomskim študijem posname svoj prvi album Balcan
Flavour (2009), leto kasneje pa drugugega, Images of
reality. Od leta 2011 se posveča predvsem glasbeni
produkciji in pripravlja svoj elektronski debut
album Bowrain.
Koreografinja in plesalka Nina
Fajdiga je diplomirala na
Theaterschool – School for new Dance Development –
SNDD (2007). Kot plesalka in performerka sodeluje z
mnogimi koreografi. Leta 2009 ustanovi neodvisni
projekt Sugar Rush, leto kasneje pa pridobil
certifikat za učenje tehnike Davida Zambrana flying
low in passing through.
Diplomirana pravnica, koreografinja in plesalka Leja Jurišić debitira
s kritičnim, odmevnim solom R'z'R (2005). S Tejo
Rebo ustvarita duet Med nama (2009) in performans v
trajanju Zofa (2011). Je soavtorica mednarodnega
projekta Naenkrat (2012). Najnovejše avtorsko delo
je solo Balet upora (2012).
PONOVITVE:
sobota, 15. junij ib 23.00, petek, 21. in petek, 28. junij ob 19.00